Peru

Hola todos,

Hierbij een updat van mijn avonturen in Peru! De afgelopen 2 weken zoveel gezien en gedaan, heerlijk aan het genieten!

Eerst een dagje in Lima doorgebracht, vervolgens naar de Bajastas eilanden, de ´Galapagos voor de poor´ daar pinguins, zeeleeuwen en heeel veel vogels gespot. Daarna naar een woestijnoase, Huacachina, en daar door de woestijn gevlogen in een buggy en gesandboard, head first op een snowboard van een hele steile heuvel naar beneden, heeeel gaaf! Vervolgens een dagje aan ons zwembad gerelaxed en met de nachtbus naar Arequipa. Daar heeft Jolien ons twee dagen de stad laten zien en daarna een 3 daagse tour door de Colca Canyon: hele mooie natuur, traditionele cultuur en veeeel steigen en dalen: de 3de dag in 3 uur 1200 meter omhoog geklommen! Na een dagje Cusco bekijken vervolgens de Jungle Inka Trail gestart; dagje mountainbiken, 3 dagen hiken en Machu Picchu: the lost city of the Inca´s! Jolien is weer terug naar Arequipa en Tessa en ik zijn na een dagje Cusco nu aan het bijkomen in Copacabana, Bolivia.

Door de nachtbussen en de tours waarvoor je om 3, 4 of 5 uur s´ochtends je bed uit moet hebben we nog niet echt een ritme. Ik denk dat de foto´s meer zeggen dan bovenstaande beschrijving dus ik laat het hierbij! Foto´szijn geupload op Facebook.

Hasta luego!

Anne Eva

Hoi liek

haha een lekkere snelle up-date:)
wat heb je echt ontzettend veel gedaan al, bizar. maar wel heel gaaf!
nou geniet lekker en veel plezier
x

Boris

Haha, jij bent wel lekker de powertoerist aan het uithangen! Maar afgaande op de foto's heb je wel alle gave dingen in peru meegepakt! Nog last van de hoogte? En ging de grens goed? Geniet ervan in Bolivia!

vera

Klinkt allemaal heel gaaf!!!
Ik ga zo de foto's kijken op facebook!!!!
Geniet nog lekker!!!

Liefs Vera